لوله و اتصالات, لوله و اتصالات پنج لایه

خرید و فروش عمده لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در سراسر کشور

لوله و اتصالات 5 لایه نیوپایپ

خرید و فروش عمده لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در سراسر کشور

لوله و اتصالات 5 لایه نیوپایپ ” newpipe ” یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات در تاسیسات ساختمانی می باشد . از مزایای لوله نیوپایپ می توان به رعایت استانداردهای بهداشتی ، دوام و استحکام طولانی مدت ، نصب سریع و آسان ، قیمت مقرون به صرفه نسبت به کیفیت و ماندگاری بالا ، مقاوم در برابر خوردگی اشاره نمود .

خرید و فروش عمده لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در سراسر کشور – در صورت تمایل به خرید محصولات با کیفیت پنج لایه نیوپایپ با تخفیف و با قیمت مناسب در سراسر کشور با کارشناسان ما در تماس باشید .

( اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر تهران چهارمحال بختیاری  آذزبایجان شرقی آذربایجان غربی خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان استان فارس قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی هرمزگان همدان یزد ) .

لوله پنج لايه نيوپايپ PEX-AL-PEX تنها لوله اي مي باشد كه جهت مصارف آب گرم تا دماي 95c مورد تاييد مقررات ملي ساختمان قرار گرفته است . اين لوله كه طبق استاندارد ASTM F – 1281 توليد مي گردد .

مزایای لوله و اتصالات پنج لایه نیو پایپ

استفاده از لوله نیو پایپ برای مصارف آبرسانی آب آشامیدنی مطابق با ساختار مناسب و رسوب پذیری و فرسودگی پایین بهداشتی می باشد . لوله و اتصالات پنج لایه برای استفاده از آب سرد و گرم بسیار مطمئن است . همچنین برای مصارف پزشکی و انتقال گازهای طبی و سیستم های دیالیز از لوله های نیو پایپ استفاده می شود . لوله های نیو پایپ به دلیل انتقال حرارتی مناسب برای سیستم های گرمایش و سرمایش مناسب می باشد . استفاده طولانی مدت در دمای 90 درجه سلسیوس کارایی این لوله ها را برای سیستم های گرمایش بالا برده است .

تلفیق فلز و پلیمر در لوله و اتصالات نیوپایپ

بارزترین ويژگی لوله های نيوپايپ ساختار پنج لايه آن است. اين لوله با استفاده از آخرين فنآوري و تلفيق فلز و پليمر بهره می برد . بهره گیری از مزایای لوله های فلزی و استفاده از کاربردهای آنها خط بطلانی بر کاربردهای ضعیف و اشکالات آنها کشیده است . اين دستاورد با استفاده از پليمر منحصر به فرد PEX كه در علم شيمي به طلاي پليمر معروف مي باشد .

در لايه هاي خارجي و داخلي خواصي مانند مقاومت در برابر خوردگي ، رسوب ، پوسيدگي ، جلوگيري از افت فشار و… را محقق نموده . آلومينيوم با جوش طولي اولتراسونيك علاوه بر ايجاد مقاومت عالي در برابر فشار خواصي مانند عدم نفوذ پذيري اكسيژن و كاهش انبساط طولي به برتري اين محصول نسبت به ساير لوله ها افزوده است .

در نهایت تكنولوژي برتر و تلفيق هوشمندانه آلومينيوم آلياژي و پليمر PEX ، لوله هاي با توان تحمل مداوم دماي 95c در مدت 114 سال در فشار 10bar را براي همگان به ارمغان آورده است .

استفاده از محصولات نیوپایپ برای گرمایش از کف

 در چند سال اخیر استفاده از سیستم گرمایش از کف با همان لوله های 5 لایه در بسیاری از کشورهای دنیا اعم از آمریکایی و اروپایی بسیار متداول شده است . این به خاطر کاربرد و بهینه بودن این لوله ها می باشد . استفاده از روش گرمایش از کف جهت گرمایش محل زندگی از سالیان دور به صورت های مختلفی انجام می گرفته است . به طوریکه رومی ها در حدود 60 سال پس از میلاد ، زیر کف را کانال کشی کرده بودند . سپس با سوزاندن چوب و استفاده از هوای گرم در کانال های تعبیه شده ، اقدام به گرم کردن کف منازل خود نموده اند .

 

در صورت تصمیم به خرید محصولات با کیفیت نیوپایپ با تخفیف مناسب با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *