لوله و اتصالات, لوله و اتصالات پنج لایه

عرضه عمده و اینترنتی لوله و اتصالات پنج لایه آرم پایپ

لوله و اتصالات پنج لایه آرم پایپ

عرضه عمده و اینترنتی لوله و اتصالات پنج لایه آرم پایپ

عرضه عمده و اینترنتی لوله و اتصالات پنج لایه آرم پایپ در فروشگاه اینترنتی ارزان پایپ با تخفیف ویژه انجام می گردد . مشتریان خرید لوله و اتصالات پنج لایه آرم پایپ می توانند برای اطلاع از قیمت لوله و اتصالات پنج لایه آرم پایپ با بخش فروش ارزان پایپ تماس حاصل نمایند .

معرفی شرکت آرم پلاستیک نگار یزد

شرکت آرم پلاستیک نگار یزد با نام تجاری آرم پایپ در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است . در سال ۱۳۸۶ با هدف فعالیت های تجاری در زمینه تولید لوله ، اتصالات و نوار تفلون مطابق با استاندارد های جهانی را آغاز نمود . همچنین با بهره گیری از با کیفیت ترین موادها از شرکت های معروف جهان به بهره برداری رسید . از آن تاریخ تاکنون فعالیت های تجاری شرکت همیشه رو به توسعه بوده . شرکت آرم پلاستیک قادر به رقابت با دیگر محصولات داخلی و خارجی می باشد.

در این کارخانه تمامی مواد اولیه پیش از مصرف و پس از تولید در آزمایشگاه این شرکت تحت بررسی کامل قرار می گیرد . خصوصیات فیزیکی کوتاه مدت و بلند مدت آن آزمایش می گردد . با رعایت استانداردهای داخلی و بین المللی و الزامات واحد تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، تمامی موارد تولید و توضیح تحت کنترل قرار دارد .

ویژگی های لوله و اتصالات آرم پایپ یزد

  • ضد زنگ ، وزن پائین
  • دارای مقاومت بالا در برابر ضربه
  • قیمت مناسب ، نصب آسان
  • مقاومت زیاد در برابر فشار آب
  • عدم تغییر شکل مولکولی آّب

شرکت آرم پلاستیک نگار یزد در راستای جلب رضایت مشتریان خود از موسسه های استاندارد و تحقیقات مسکن جهت تضمیین کیفیت برتر محصولات خود گواهی استاندارد و گواهی تحقیقات صنعتی کشور کسب نموده است . همچنین با ایجاد شبکه فروش گسترده ای در بازارهای داخلی سراسر کشور و بازارهای خارجی حضور و ارائه خدمات پس از فروشی را محقق نموده است . محصولات این شرکت تحت حمایت بیمه ایران و دارای گارانتی ۱۰ ساله است . این شرکت همواره در پی تولید با کیفیت ترین محصولات بوده است . با راه اندازی آزمایشگاهی مجهز به این هدف خود رسیده است . درصورت تمایل به خرید محصولات آرم پایپ با تخفیف با ما در ارتباط باشید .

درصورت خرید لوله و اتصالات پنج لایه با کیفیت آرم پایپ با قیمت مناسب با ما در تماس باشید

کاربرد لوله و اتصالات پنج لایه آرم پایپ یزد

لوله و اتصالات پنج لایه آرم پلاستیک نگار یزد به دلیل مقاومت بالا و وزن سبک علاوه بر لوله کشی ساختمان‌های اداری و مسکونی ، در شاخه‌های متعددی کاربرد دارند . در ادامه به برخی از این کاربردها اشاره خواهیم کرد :

از این لوله در صنعت کشتی‌سازی و ماشین‌سازی استفاده می‌شود . بیشترین استفاده لوله‌های پنج لایه در صنعت ساختمان سازی و برای لوله کشی کلی ساختمان است . زیرا طول عمر بالایی داشته و در برابر ضربه مقاوم است . در صنعت پزشکی برای انتقال گاز می‌توان از لوله پنج لایه بهره برد . به دلیل مقاومت بسیار بالای لوله پنج لایه در برابر فشار و دمای بالا‌ ، از آن در سیستم گرمایش از کف و رادیاتور هم کمک می‌گیرند . لوله پنج لایه مزه و طعم آب را تغییر نمی‌دهد به همین دلیل جهت انتقال آب سرد و گرم بسیار کاربردی عمل خواهد کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *