لوله و اتصالات, لوله و اتصالات پنج لایه

پخش عمده و مستقیم لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

پخش عمده و مستقیم لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

برای سیستم آبرسانی ساختمان خرید لوله و اتصالات نیوپایپ بهترین گزینه خواهد بود . ساختار کلی محصولات نیوپایپ به این صورت است که در لایه بیرونی و داخلی لوله ها از پلیمر ساخته شده می شود . اما لایه های میانی لوله و اتصالات پنج لایه newpipe دارای جنس آلومینیومی هستند . از این رو در سیستم های آبرسانی ساختمان به هیچ وجه ، دچار ایراد نخواهند شد .

در صورت خرید  لوله و اتصالات نیوپایپ توصیه می شود ابتدا قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ را از مراکز و فروشگاه های معتبر استعلام بگیرید . سپس با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام کنید . زیرا در فروشگاه های غیر مجاز ، این محصولات با قیمت غیر واقعی به فروش می رسند . به هنگام خرید این لوله ها باید توجه داشته باشید که اتصالات آنها را نیز خریداری کنید .

نقد و بررسی لوله و اتصالات نیوپایپ

لوله و اتصالات نیوپایپ یکی از بهترین برندهای لوله و اتصالات پنج لایه موجود در بازار می باشد . در سیستم لوله کشی باید اتصالاتی را به کار برد که عمر آن برابر با عمر لوله باشد . در سیستم لوله کشی با محصولات نیوپایپ برای افزایش عمر لوله ها از اتصالاتی از جنس برنج و به روش فورج گرم استفاده می شود .  همچنین برای افزایش طول عمر و مقابله با تخریب احتمالی اتصالات نیوپایپ از روکش نیکل جهت آبکاری استفاده می کنند . از همین رو بدلیل استفاده روکش نیکل اتصالات نیوپایپ از داخل دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر مصالح ساختمانی از قبیل گچ ، سیمان و …. می باشد .

از لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ می توان به کاربرد مؤثر آن ها در زمینه تکمیل خطوط آبرسانی اشاره کرد . در پروژه های صنعتی و ساختمانی (اعم از سرد و گرم) و همچنین لوله کشی خطوط گرمایشی همچون سیستم های پکیج و گرمایش از کف کاربرد دارند .

 

لوله و اتصالات نیوپایپ

لوله و اتصالات نیوپایپ – خریدی مطمئن و مناسب برای اجرای سیستم آبرسانی ساختمان

 

درصورت تمایل به خرید لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ با کیفیت و قیمت مناسب و  تخفیف ویژه با ما در ارتباط باشید

ساختار لوله و اتصالات نیوپایپ

ساختار لوله و اتصالات نیوپایپ ، پنج لايه آن است . اين لوله با استفاده از آخرين فنآوري و تلفيق فلز و پليمر با بهره گیری از مزایای لوله های فلزی ساخته شده است . استفاده از کاربردهای آنها خط بطلانی بر کاربردهای ضعیف و اشکالات آنها کشیده است . اين دستاورد با استفاده از پليمر منحصر به فرد PEX كه در علم شيمي به طلاي پليمر معروف مي باشد .

در لايه هاي خارجي و داخلي خواصي مانند مقاومت در برابر خوردگي ، رسوب ، پوسيدگي ، جلوگيري از افت فشار و… را محقق نموده است . آلومينيوم با جوش طولي اولتراسونيك علاوه بر ايجاد مقاومت عالي در برابر فشار خواصي مانند عدم نفوذ پذيري اكسيژن می گردد . كاهش انبساط طولي به برتري اين محصول نسبت به ساير لوله ها افزوده است .

استفاده از روش گرمایش

لوله کشی از کف جهت گرمایش محل زندگی از سالیان دور به صورت های مختلفی انجام می گرفته است . بطوریکه رومی ها در حدود 60 سال پس از میلاد ، زیر کف را کانال کشی کرده اند . سپس با سوزاندن چوب و هدایت هوای گرم در کانال های تعبیه شده ، اقدام به گرم کردن کف منازل خود نموده اند . 

به طور کلی محصولات پنج لایه نیوپایپ به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • لوله های پنج لایه PERT-AL-PERT
  • لوله های پنج لایه PEX-AL-PEX
  • لوله های پنج لایه PE-AL-PE
  • اتصالات پنج لایه پرسی
  • اتصالات پنج لایه کوپلی
  • انواع کلکتور
  • فوم

پخش عمده و مستقیم لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در ارزان پایپ . درصورت تمایل به خرید محصولات نیوپایپ با تخفیف ویژه و قیمت مناسب با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *